דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן להגדיל את כמות הלקוחות בעסק שלכם בקלות בזול ובמהירות? 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2345 פעמים ]

כנסים ותערוכות- דרך יעילה, נוחה ואף מרעננת היא ללכת לכנסים ואירועים שונים בתחומים המעניינים אתכם. האינטרנט מלא במידע אודות כנסים ותערוכות במגוון נושאים, חלקם בחינם וחלקם בעלות כספית לא גבוהה במיוחד. מומלץ להסתובב בכנסים עם כמות גדולה של כרטיסי ביקור, ליצור שיחות עם בעלי החברות השונות המוצגות בכנס או עם הקהל הרחב, ליצור אינטראקציה, להתעניין בהם/במוצרים או השירות שהם מציגים, לספר על עצמכם, להשאיר רושם ולהחליף כרטיסי ביקור. היתרון בכנסים הוא שהאנשים איתם אתם יוצרים אינטראקציה רואים אתכם, שומעים אתכם, הקשר הראשוני ביינכם מתחיל באותו רגע ולא מדובר בשיחת טלפון קרה או בשליחת מייל אשר אין להם שום בסיס של היכרות.
לאחר הכנס עליכם לבצע שיחות פולואפ עם כל אותם האנשים שהכרתם, לקבוע פגישה של אחד על אחד ולהציע את שירותכם בצורה רצינית ומעמיקה יותר.

 מפגשי נטוורקינג- מפגשי הנטוורקינג גם הם בדרך כלל בעלות נמוכה, המפגשים הללו מתקיימים בכל אזורי הארץ וניתן להשתלב בקבוצה הקרובה למקום מגורייך.  האינטרנט מלא בקבוצות נטוורקינג שונות, עליכם רק להחליט למי להצטרף.
בדרך כלל המפגשים בקבוצה מתקיימים אחת לשבועיים וישנה עלות סמלית על הכיבוד במפגש.
תכלית הנטוורקינג היא ליצור קישור עסקי בין אנשי עסקים למכרים אישיים שלכם וכך בעצם אתם מקבלים קישורים בחזרה מאנשי עסקים אחרים.  הנטוורקינג מושתת על נתינה וקבלה, זהו המקום וזוהי דרך מציינת להציג את העסק שלכם בפני אנשים שלא הכרתם.

שיווק מפה לאוזן- לדבר, לדבר ולדבר.  שיווק מפה לאוזן תמיד עובד, בכל פעם שאתם פוגשים אדם חדש, מכר שלא ראיתם מזמן, חבר משותף, ספרו לו על עיסוקכם. שתפו אותו בלקוחות שאתם מחפשים, תופתעו לגלות שמישהו בדיוק מחפש שירות או מוצר זהה לזה שאתם יכולים להציע.


פייסבוק- השיווק דרך רשתות חברתיות הוא קל ובחינם.  בפייסבוק ניתן לפתוח דף עסקי בחינם אודות העסק שלך, שם תוכל לספר על העסק שלך, אילו שירותים הוא מציע ולקבל "לייקים" מאנשים.


סרטונים ביוטיוב- דרך נוספת קלה וחינמית היא לצלם  סרטון המציע את שירותי העסק שלכם והנותן ערך לאחרים.  בסרטון זה אתם יכולים לענות על צורך כלשהו או בעיה כלשהי שקיימת בקרב קהל היעד שלכם וכך למשוך אליכם לקוחות.


כרטיסי ביקור- הצטיידו בכרטיסי ביקור כל הזמן ובכל מקום בו אתם נמצאים. תמיד תוכלו לפגוש אדם שיכול להתעניין במה שאתם עושים ועליכם להיות מצוידים בכרטיסי ביקור.


לקוחות קודמים- צור קשר עם לוחות קודמים, לעיתים הרבה יותר קל ופחות יקר למכור למישהו שעשה איתך עסקים בעבר-מי שחווה כבר את השירות, האיכות, הנוחות ואת מערכת היחסים שלך. מייל מרענן של חג שמח/ יום הולדת שמח/ עדכון האתר העסקי שלך/הודעה על פתיחת דף עסקי בפייסבוק או כל יצירת קשר יכולים להועיל ולהזכיר את שירותכם.


 שליחת גימיקים ללקוחות פוטנציאלים- דרך יצירתית מאוד היא שליחת גימיקים עם מסר אודות העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים אותם אתם מעוניינים למשוך אליכם. לאחר שליחת הגימיק חשוב לבצע שיחת פולואפ על מנת לבדוק האם הלקוח קיבל את הגימיק שלכם ומשם הדרך מהירה יותר לקביעת פגישה אישית.


 

בברכת יום מעורר השראה ליבנת הדר PR- יחסי ציבור  052-4826212  www.livnathadar-pr.co.il  
בכל שאלה אשמח לעמוד לרשותכם 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב